اگر از آنتی ویروس نود 32 استفاده میکنید یوزر و پسورد ان در این مطلب قرار میگیرد
این کدها تا یک هفنه پس از انتشار اعتبار دارند
این کدها در تاریخ 2010/9/7 منتشرشده است
Username: TRIAL-34894959
Password: jj7br2pshn
Username: TRIAL-34894982
Password: fnfc6ahb6t
Username: TRIAL-34894939
Password: 7b4c7c88ms
Username: TRIAL-34894938
Password: csbmbbvpbd
Username: EAV-34743403
Password: 3njxdetmr7
Username: EAV-34745068
Password: hptburrusu
Username: EAV-34740784
Password: epm36b4e5m
Username: EAV-34537529
Password: uj2pmh7344
از نظر اسلام و علم روانشناسی دعا نقش اساسی در تغییر رفتار و درمان بیماریهای جسمی و روحی دارد. پژوهشهای مختلفی در این باره صورت گرفته و روایات گوناگونی از ائمه(ع) رسیده است. اما در خصوص شخص امام سجاد(ع) پژوهشی را نیافتیم. پاسخی را که به صورت کلی مطرح است، برای شما ارسال میکنیم. دعا در بهبود بیمار نقش تعییین کننده ای دارد و بسیاری از مردم اثرات شگفت انگیز دعا را در شفای بیماری های غیر قابل درمان با چشم خود دیده و آن را تجربه کرده اند. البته روشن است که این سخن به معنای نادیده گرفتن طب و دارو و جایگزینی دعا نیست. اما می توان از دعا به عنوان عامل معنوی در کنار عوامل مادی یاد کرد. سابقه دعا درمانی همچون استفاده بشر از داروهای گیاهی و شیمیایی قدمتی طولانی دارد و انسان ها در اثر تعالیم آسمانی همواره از دعا برای تسکین آلام خود بهره می جستند. تأثیر دعا از این طریق قابل توجیه است، زیرا دعا یک نوع تلقین است و در حال حاضر یکی از روش های درمان، تلقین به بیمار محسوب می شود. گفته شده "گونه" که طب نخوانده بودو در گذشته احضار ارواح می کرد، ضمن این عمل به قدرت فوق العاده روح پی برد، آن گاه امراض علاج ناپذیر را پس از اظهار عجز همه پزگشکان نامی، با اسلوب خاصی معالجه می کرد. از جمله روش های او این بود که جملاتی می ساخت و بیمار را موظف می کرد که آن ها را در اوقات معیّنی به ویژه صبح به محض بیدار شدن تکرار نماید.(1) با دعا، نیروی از دست رفته جبران می شود و در عوض نیروی جدیدی در انسان ایجاد می گردد. دکتر کارل، نویسنده، پزشک، جراح و زیست شناس معروف فرانسوی و دارنده جایزه نوبل می گوید: "دعا و نماز قوی ترین نیرویی است که انسان می تواند تولید کند. در حرفه پزشکی خود، من مردانی را دیده ام که پس از آن که تمام معالجات در حال آنان مؤثر واقع نشده بود، به نیروی دعا و عبادت از بیماری و مالیخولیا رهایی یافتند، دعا و نماز چون یک منبع نیروی مشعشعی است که خود به خود تولید می شود".(2) ایشان اظهار داشته اند: نیایش را نباید با مرفین هم ردیف دانست زیرا نیایش در همان حال که آرامش را پدید آورده است، به طور کامل و صحیح در فعالیت های مغزی انسان یک نوع شکفتگی و انبساط باطنی و گاه قهرمانی و دلاوری را تحریک می کند".(3) در مورد مرحوم حاج شیخ حسنعلی اصفهانی گفته اند: آن مرد وارسته و با تقوا با یک جمله دعا و دادن یک حبه نبات یا یک دانه انجیر خشک و یا چیزی شبیه به آن، بیماری غیر قابل درمان را حتی از راه دور، با درخواست از پروردگار عالم شفا می داد. گاهی کسی را مار و یا عقرب می گزید و فرد گزیده شده از درد به خود می پیچید. شخصی نزد شیخ می رفت و از او کمک می خواست. شیخ با یک جمله دعا و دادن مقداری آب، یا حبه نبات و یا یک انجیر خشک به شخص واسطه، مارگزیده را در منزلش آرامش می بخشید.(4) مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حائری، فرزند مؤسس حوزه علمیه قم در خاطراتش می نویسد: در یکی از سفرها، شب در حرم مطهر امام رضا(ع) یعنی رواق پایین پا، تبّ نسبتاً شدیدی عارضم شد. ناراحت شدم، از لحاظ این که فردا عزم مراجعت داشتیم و نمی شد رفقا را معطل گذاشت. خودم را به عنوان استشفا به همان در و دیوار و یا رواق مالیدم، موقعی که بیرون آمدم و در مسجد گوهر شاد می گشتم، هیچ اثری از تب نبود. در مدت عمرم چنین اتفاقی برای من نیفتاده بود که تبی عارض شود و به این سرعت از بین برود.(5) این نمونه ها که زیاد هست، نشان می دهد دعا اثر فوری درمانی دارد. نکتة قابل توجه آن است که "از نظر مادی عوامل مؤثر در اجل و روزی و سلامت منحصراً مادی است. تنها عوامل مادی است که اجل را نزدیک یا دور می کند؛ روزی را توسعه می دهد یا تنگ می کند؛ به تن سلامت می دهد یا می گیرد، اما از نظر جهان بینی الهی، علل و عوامل دیگری که عوامل روحی و معنوی نامیده می شوند، نیز هم روش عوامل مادی در کار اجل و روزی و سلامت و سعادت و امثال این امور مؤثرند... دعا یکی از علل این جهان است که در سرنوشت انسان مؤثر است. جلوی جریان هایی را می گیرد و یا جریان هایی را به وجود می آورد. دعا یکی از مظاهر قضا و قدر است که در سرنوشت حادثه ای می تواند مؤثر باشد یا جلوی قضا و قدری را بگیرد".(6) بر این اساس امام صادق(ع) می فرماید: "بر تو باد به دعا کردن که داروی هر دردی است".(7) امام خمینی(ره) در رفع شبهه ای که در مورد دعا طرح شده بود فرمود: "هیچ منافاتی بین به کار بستن اسباب طبیعت و رفتن پیش اطبا و کارمندان این جریانِ محکم طبیعت، با توسل به خدای عالم و طبیعت نیست، زیرا که جریان طبیعت نیز از مظاهر قدرت حق تعالی است و خدا است که به هر دارویی خاصیتی داده است. مگر آثاری که در داروی داروخانه ها می بینیم، از خودِ آن ها است. این آثاری است که خدای قادر عالم به این داروها داده است".(8) پینوشتها: 1. کارل، نیایش، ص 26. 2.دیل کارنگی، آیین زندگی، ص 193. 3. کارل، نیایش، ص 21. 4. نشان از بی نشان ها، مقدادی. 5. سِرّ دلبران، ص 147. 6. استاد مطهری، مجموعة آثار، ج 1، ص 405 و 406. 7. اصول کافی، ج 3، ص 470. 8. امام خمینی، کشف الاسرار، ص 51.
تظاهرات ضد اسلامی در آمریکا و بهانه دادن به دست افراطیون
نیویورک تایمز- ا/شهریور
روزنامه نیویورک تایمز در یک گزارش تحلیلی با اشاره به بحث های موافق و مخالف در مورد ساختن مسجد در نزدیکی محل برج های دوقلو که این روزها به یک جنجال تبلیغاتی در محافل خبری آمریکا تبدیل شده می نویسد، تحریکات ضداسلامی در آمریکا بهانه خوبی را به دست افراطیون مسلمان درکشورهای اسلامی داده است تا ادعای خود مبنی بر خصومت غرب با اسلام را به نمایش بگذارند.
به نوشته نیویورک تایمز مخالفت با ساختن مسجد و اظهارات شخصیت های سیاسی آمریکا درسطح وسیعی در رسانه های خبری کشورهای اسلامی به طور مرتب منعکس می شود. بر این اساس درحالی که غرب نسبت به گرایش جوانان مسلمان به گروه های افراطی نگران است، تحولات جدید در آمریکا این خطر را بوجود آورده که گروه های شبه نظامی از جمله القاعده از آن برای شعله ور کردن خشم جوانان مسلمان نسبت به غرب استفاده نمایند.
یکی از تحلیلگران مؤسسه آمریکای نوین می گوید، اگرچه اهداف افرادی که در مخالفت با ساختن مسجد سخن می گویند این نیست اما این گونه اظهار نظرات عواقب خطرناکی را خواهد داشت. براین فِشمن از کارشناسان مرکز فوق می گوید: انور ال الوکی از مسلمانان آمریکائی که به کشور یمن گریخته و متهم به اقداما ت تروریستی است طی ماه های اخیر در وب سایت شخصی خود آینده تاریکی را برای مسلمانان آمریکائی پیش بینی نموده است و می گوید که آنها با انواع تبعیض و آزار و اذیت مواجه خواهند شد. این کارشناس امور امنیتی می گوید: وقتی ریسک و خطر آنقدر بالاست که هرگونه صحبت و اظهار نظر به نفع گروه های جهادی تمام می شود، سیاستمداران و شخصیت های آمریکا باید مواظب گفتار و رفتار خود باشند.
نیویورک تایمز در ادامه گزارش خود می افزاید: اگرچه اکثر مخالفین ساختن مسجد در محل برج های دوقلو در اظهارات خود عنوان می کنند که مخالف اسلام و مسلمانان نیستند و تنها ساختن مسجد در محل مورد بحث را حساس می دانند اما، جمهوریخواهان افراطی از جمله نیوت گینگریج (رئیس سابق مجلس) و خانم سارا پلین کاندید معاون ریاست جمهوری با اظهارات تند خود احساسات ضد اسلامی را برانگیخته اند.
روزنامه واشنگتن پست در گزارش مبسوطی در صفحه اول خود می نویسد مخالفت با ساختن مسجد به منطقه نیویورک خلاصه نمی شود بلکه این ماجرا به بسیاری از ایالت ها و شهرهای دیگر آمریکا هم کشیده شده و این مخالفت ها و اعتراضات علیه مسلمانان درحال افزایش است. به نوشته این نشریه اخیراً در حومه شهر نشویل تنسی مسلمانان قصد توسعه مرکز اسلامی خودرا داشتند که با اعتراضات محلی مواجه شدند. درحالی که جامعه مسلمانان این منطقه بیش از 30 سال است که مراسم مذهبی خودرا در این مرکز برگزار می کنند.
درمحل برگزاری جلسه شورای شهر که این موضوع را بررسی می کردند برخی با دست نوشته هایی ظاهر شدند که نوشته بود "تنسی را از تروریست ها پاک کنید" واشنگتن پست می افزاید: این گونه برخوردهای تنش آمیز با مسلمانان در جوامع آمریکائی باعث تعجب است. اما بحث و گفتگوهای جنجالی در رابطه با ساختن مسجد در نیویورک آنقدر بالا گرفته است که از کالیفرنیا تا فلوریدا این سئوال مطرح است که آیا نگرش مردم آمریکا نسبت به مسلمانان تغییر کرده است ؟بر اساس نظرسنجی هفته نامه تایم 43 درصد مردم آمریکا نظر خوبی نسبت به مسلمانان و اسلام ندارند. در حالی که 13 درصد مخالف یهودیان هستند.
مفهوم خروج نیروهای نظامی امریکا از افغانستان؟
یو اس ای تو دی-2/ شهریور
موضوع درمحافل سیاسی و نظامی با مخالفت و موافقت زیادی مواجه شده است. برخی بر این نظرند که اعلام صریح چنین تاریخی مورد سوء استفاده نیروهای شورشی درافغانستان قرار گرفته که بتوانند حملات خود علیه نظامیان خارجی را تقویت نمایند. در همین حال از نظر داخلی نیز به مردم می گویند که آمریکا تا سال آینده خارج خواهد شد و لذا این گروه ها از اکنون برای بعد از خروج آمریکا برنامهریزی می نمایند. موافقین می گویند که تعیین این تاریخ به دولت و ارتش افغانستان این فرصت را می دهد که سریعاً خودرا برای تحویل گرفتن امور امنیتی تقویت نمایند.
تعدادی از فرماندهان نظامی از جمله ژنرال پترائوس می گویند که تاریخ تعیین شده به مفهوم خروج سریع نیروهای نظامی آمریکا از افغانستان نخواهد بود و لذا این فرماندهان سیاسی هستند که شرایط را برای دولتمردان آمریکا تشریح خواهند کرد. مایکل اوهانلون(Michael O`Hanlon) ازکارشناسان امور نظامی مؤسسه بروکینگز طی مقالهای که در نشریه یو اس ای تو دی به چاپ رسیده می نویسد درتاریخ تعیین شده احتمالاً همان گونه که اوباما قول داده نیروهای نظامی به آمریکا باز می گردند. اما یک نگاه دقیقتر به این نمایش جنگی نشان می دهد که ده ها هزار نیروی نظامی برای سال های آینده درافغانستان باقی خواهند ماند. بر اساس این نوشته درحال حاضر 100 هزار نیروی نظامی آمریکا به همراه 45 هزار نیروی نظامی خارجی دیگر در افغانستان حضور دارند.
این مقاله می افزاید آقای اوباما با اعلام تاریخ تعیین شده قصد داشته به دولت مردان راحت طلب افغانستان گوشزد کند که خودرا برای گرفتن مسئولیت های بیشتر آماده نمایند. درهمین حال دولت را از عناصر مخرب و فاسد پاکسازی نمایند. روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی پیرامون مبارزه با فساد دردستگاه دولتی افغانستان می نویسد این موضوع به چالش بزرگی برای دولت اوباما تبدیل شده است. در واقع این اقدام یک امتحان برای کاخ سفید می باشد. این نشریه می نویسد در حالی که تحقیقات و بررسی در مورد اختلاس به افراد نزدیک حامد کرزای رسیده دولت افغانستان پیمانکاران خارجی را عامل اصلی درسوء استفاده های مالی می داند.
به نوشته نیویورک تایمز اختلافات بر سر تحقیقات پس از آن تشدید شد که ماه گذشته یکی از دستیاران کرزای به نام محمد ضیا صالح در این رابطه دستگیر شد و آمریکائیان از این دستگیری حمایت کردند. اما دولت حامد کرزای اعلام کرده است که پیمانکاران خارجی با ایجاد یک "مافیای اقتصادی" دراین کشور جنگ زده راه اختلاس و فساد مالی خود را ادامه می دهند و لذا طی سه ماه آینده باید خاک افغانستان را ترک نمایند. نیویورک تایمز در ادامه گزارش خود می نویسد این اختلافات برای دولت اوباما یک امتحان بزرگی است که آیا در مقابل حامد کرزای برای اخراج پیمانکاران می تواند مقاومت کند؟
بازتاب مثبت گفتگوهای مستقیم خاورمیانه
خبرگزاری آلمان، دوشنبه 1 شهریور 1389 - 23 اوت 2010
اعلام اولین گفتگوهای مستقیم خاورمیانه از دو سال پیش تاکنون، در سطح بینالمللی بازتاب مثبتی داشته است. این در حالی است که این مسأله در جهان عرب، بیشتر با شک و تردید همراه است. واشنگتن و گروه چهارگانة خاورمیانه که از ایالات متحدة آمریکا، روسیه، اتحادیة اروپایی و سازمان ملل تشکیل شده است، از اسرائیل و فلسطینیها دعوت کردند، دوم سپتامبر به پایتخت آمریکا بروند. طرفین درگیر موافقت خود را با این مسأله اعلام کردند. آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان روز شنبه (21 اوت) هر دو طرف را به تأکید فراخواند، این مذاکرات را «به طور کاملاً جدی و در چارچوب زمانی یک سال، به پایان برسانند».
در جهان عرب شور و شعف نسبت به از سرگیری مذاکرات مستقیم صلح، محدود بود. دو شبکة خبری مهم منطقه - الجزیره و العربیه - روز شنبه (21 اوت) در رأس اخبار خود، به موضوع دیگری پرداختند: افتتاح اولین نیروگاه اتمی ایران. اتحادیة عرب طی ماههای گذشته بارها به فلسطینیها، بدون آن که اسرائیل در مورد پس دادن مناطق اشغالشده در سال 1967 تضمین بدهد، نسبت به تن دادن به شرکت در دور جدید مذاکرات، هشدار داده بود.
بنیامین نتانیاهو، نخستوزیر اسرائیل تأکید کرد، این گفتگوها باید بدون پیششرط انجام شوند. وی گفت: «دستیابی به صلح، چالش دشواری است اما ممکن است. ما با این خواسته که به قرارداد صلح میان دو ملت دست یابیم، و همزمان از منافع ملی اسرائیل و به ویژة امنیت خود دفاع کنیم، وارد این مذاکرات میشویم.»
فلسطینیها، عبدالله دوم، پادشاه اردن و حسنی مبارک، رئیس جمهور مصر نیز این دعوت را پذیرفتند. یکی از سخنگویان سازمان آزادیبخش فلسطینی پس از ملاقات با کمیتة اجرایی در رامالله گفت، ادارة خودگردان فلسطینی آمادة گفتگوهای مستقیم است تا کلیة مسائل را حل کند. صائب ارکات، رئیس هیأت مذاکرهکنندة فلسطینی تأکید کرد، اگر اسرائیلیها پس از 26 سپتامبر به ساختمانسازی در کرانة باختری رود اردن ادامه دهند، فلسطینیها نمیتوانند، به این گفتگوها ادامه دهند. در این روز مهلت متوقف ساختن ساختمانسازی در کرانة باختری رود اردن که یکجانبه توسط اسرائیل تعیین شده است، به پایان میرسد.
سازمان اسلامی تندروی حماس با این مذاکرات مخالفت کرد. یکی از سخنگویان این جنبش که کنترل نوار غزه را در دست دارد، گفت، این تلاش جدیدی برای «فریب دادن مردم ماست». این دعوت «بیفایده است و ما را بدون دستیابی به نتیجهای مشخص، به نقطة آغازین بازخواهد گرداند».
واکنش فرانسه و ایتالیا نیز مثبت بود. نیکولاس سارکوزی، رئیس جمهور فرانسه در یک بیانیه تأکید کرد، وی در تماسهای خود با نتانیاهو و محمود عباس، رئیس جمهور مردم فلسطین، به هر دو برای انجام این گفتگو فشار آورده است. فرانکو فراتینی، وزیر خارجة ایتالیا نیز از تحولی کاملاً مثبت سخن گفت. فراتینی در رم گفت: «دولت ایتالیا نهایت حمایت خود را از این گفتگوها خواهد کرد.»
قبل از گفتگوهای مستقیم، اول سپتامبر گفتگوهای دوجانبه میان ابواما و عباس، نتانیاهو، پادشاه اردن و مبارک انجام خواهد گرفت. عباس فقط تحت فشارهای شدید بینالمللی با گفتگوهای مستقیم با اسرائیل موافقت کرد. گرچه نتانیاهو تاکنون با کلیة پیششرطهای فلسطینیها مخالفت کرده است، اما از بیش از یک سال پیش، آمادگی کلی خود را به انجام گفتگوهای مستقیم تکرار میکند. گروه چهارگانه در بیانیة روز جمعة خود (20 اوت) از طرفین درگیر خواست، «آرامش خود را حفظ کنند و خویشتنداری نشان دهند». باید قبل از گفتگوها، از رفتارهای تحریکآمیز و استفاده از لحن تند خودداری شود.
طبق بیانیة گروه چهارگانه، کلیة مسائل مربوط به وضعیت مناطق فلسطینی باید حل شود. نکتة اصلی مورد اختلاف در مذاکرات خاورمیانه، تعیین مرزهای یک کشور فلسطینی در آینده و تضمینهای امنیتی برای اسرائیل است. فلسطینیها میخواهند، پایتخت خود را بخش شرقی و عربی اورشلیم (بیتالمقدس) تعیین کنند. بان کی مون، دبیر کل سازمان ملل خاطر نشان کرد، امکانی را که برای انجام گفتگوهای مستقیم خاورمیانه به وجود آمده است، نباید از دست داد. در بیانیة دبیر کل سازمان ملل که روز شنبه (21 اوت) در نیویورک منتشر شد، آمده است، سیاستمداران طرفین درگیر باید «شجاعت و مسؤولیت نشان دهند تا امید مردمشان برآورده شود». بان بر اهمیت حمایت جامعة بینالملل از این مذاکرات تأکید کرد.
گیدو وستروله، وزیر خارجة آلمان از اعلام از سرگیری گفتگوهای مستقیم صلح میان اسرائیل و مقامات فلسطینی استقبال کرد. وستروله عصر جمعه (20 اوت) در برلین گفت: «این سیگنال مهمی برای روند صلح است که امید جدیدی نسبت به پیشرفت سریع در راه حل دو کشور به وجود میآورد.» وزیر خارجة آلمان گفت، دولت آلمان با شرکای خود در چارچوب گروه چهارگانة خاورمیانه به شدت روی این مسأله کار کرده است که گفتگوهای غیر مستقیم صلح به گفتگوها مستقیم تبدیل شوند.
دانشمند مسلمان مصری دکتر عبد الباسط محمد توانست با ساختن قطره ی چشم برای درمان آب مروارید با الهام گرفتن از سوره یوسف به دو مجوز اختراع بین المللی یکی از آمریکا و دیگری از اروپا دست یابد.
دانشمند مسلمان مصری دکتر عبد الباسط محمد سید پژوهشگر مرکز ملی تحقیقات وابسته به وزارت پژوهش علمی و فناوری مصر یک روز صبح هنگامی که در حال تلاوت سوره ی یوسف علیه السلام بود آن قصه ی عجیب وی را به تأمل واداشت و شروع به تدبر در آیات قرآن کریم کرد که داستان توطئه ی برادران یوسف علیه السلام و سرنوشت پدر آن حضرت را بیان میکرد و اینکه چگونه چشمان حضرت یعقوب کور شد و دچار آب مروارید گردید و سپس چگونه خداوند متعال به واسطه ی پیراهن یوسف (ع) آن حضرت را شفا داد .
دکتر عبدالباسط با خود می اندیشید که پیراهن یوسف علیه السلام چه می تواند داشته باشد که باعث شفای چشمان پدرش شد ؟ وی ایمان داشت که داستان یوسف معجزه ایست که خداوند متعال به وسیله ی یکی از پیامبران خود آن را به اجرا گذاشته است. ولی دکتر معتقد بود که در کنار محتوای روحی داستان ، محتوای مادی دیگری نیز دارد که از طریق تحقیق و مطالعه می توان به آن دست یافت تا دلیلی باشد بر راستگویی قرآن کریم.
وی همچنان در حال تحقیق و جستجو بود تا اینکه با یاری خداوند به رابطه ی بین غم و غصه و دچار شدن به آب مروارید پی برد. چرا که غم و غصه باعث افزایش هرمون ادرینالین می شود که این ماده، ماده ای ضد هرمون انسولین به شمار می رود.
بنابراین اندوه و یا شادی شدید باعث افزایش مستمر هرمون ادرینالین می شود که به نوبه ی خود باعث افزایش قندخون می گردد که این یکی از دلایل تار و کدر شدن دید چشم می باشد. و این بر هم زمان بودن گریه و اندوه می باشد که نخستین بارقه ی امید در سوره ی یوسف برای وی زده می شود آنجا که خداوند در مورد حضرت یعقوب علیه السلام می فرماید : ﴿ وتولى عنهم وقال یا أسفی على یوسف وابیضّت عیناه من الحزن فهو کظیم ﴾ (یوسف 84) حضرت یوسف علیه السلام با وحی پروردگار از برادرانش خواست که پیراهنش را برای پدرش ببرند ﴿ اذهبوا بقمیصی هذا فألقوه على وجه أبی یأت بصیرا وأتونی بأهلکم أجمعین﴾ (یوسف 93)
خداوند متعال می فرماید : ﴿ ولما فصلت العیر قال أبوهم إنی لأجد ریح یوسف لولا أن تفندون، قالوا تالله إنک لفی ضلالک القدیم، فلما أن جاء البشیر ألقاه على وجهه فارتد بصیرا قال ألم أقل لکم إنی أعلم من الله ما لا تعلمون﴾(یوسف 96)
آغاز پژوهش از اینجا بود که چه چیزی در حضرت یوسف علیه السلام بود که باعث شفا شده است ؟
بعد از فکر و تأمل دکتر عبد الباسط به جوابی جز عرق (بدن) نرسید؛ بنابراین شروع به جستجو در مورد عناصر عرق کرد و لنزهای خارج شده از چشم را در عرق فرو می برد که باعث شفافیت تدریجی این لنزهای کدر شده می گردید.
و سؤال دوم این بود که :
آیا تمام عناصر و اجزای عرق فعال و تأثیر گذار می باشند؟
بدین وسیله و با یکی از این عناصر در نهایت دکتر عبدالباسط توانست ترکیبی از "پولین جوالدین" بسازد و آن را روی 250 داوطلب آزمایش کندکه در بیش از 90% از موارد آب مروارید و سفیدی چشم از بین رفت و این افراد بینایی خود را باز یافتند. و از طریق آزمایش ثابت شد که استفاده از این قطره 2 بار در روز به مدت 2 هفته باعث از بین رفتن آب مروارید چشم و بهبود بینایی می گردد.
دکتر عبد الباسط می گوید که با شرکتی که قرار است این دارو را تولید و توزیع کند شرط کرده است که هنگام ارائه ی آن به مردم به این مسأله اشاره کند که آن یک داروی قرآنی است تا مردم به راستگویی این کتاب بزرگ و تأثیر آن در خوشبختی دنیوی و أخروی مردم پی ببرند.
دکتر عبدالباسط اضافه می کند که : با استفاده از تجربیات علمی خود عظمت و بزرگی قرآن را احساس می کنم و آنگونه است که خداوند فرموده : ﴿ وننزل من القرآن ما هو شفاء ورحمة للمؤمنین
چند وقتی میشه که قرص سوپر اسلیم که فقط تو عطاریها عرضه میشه و داروخانه ها مجوز برای فروشش ندارن خیلی غوغا کرده. میتونم به جرات بگم تقریبا" همه اونایی که این روزا دنبال لاغری هستن تبلیغ این قرص رو زیاد شنیدن. این قرص شدیدا" حالت بی اشتهایی ایجاد میکنه و کسانی بودند که ظرف یک هفته حتی تا 10 کیلوگرم وزن کم کردن .
کسی علیرغم توصیه خیلی از دوستان این قرصها رو مصرف کرد و عوارضی که روی وی داشته تپش قلب شدید - تشنگی مفرط و گاهی حالت تهوع بوده. مادرش هم این قرص رو مدتیه مصرف میکنه و دچار بیخوابی شدید شده علاوه بر این چند روز پیش چندین بار استفراغهای شدید نیز داشته است . با یک دکتر داروساز صحبت کردم. جالب اینجاست که این قرص رو که میگن گیاهیه آنالیز کرده و تو لابراتوار روش کار کرده. چیزی که من رو شکه کرد این بود که او دقیقا" تمام عوارضی رو که شنیده بودم روی افراد مختلف داشته بازگو کرد و گفت که تو ترکیبات این کپسول ماده مخدر شیشه وجود داره و به همین دلیل باعث لاغری سریع و تشنگی مفرط میشه و البته به جرات گفت که این قرصها در داخل تولید میشه و بیخود میگن که گیاهیست و از چین وارد میشه. خواهر همکار من 3 ماهه این قرص رو مصرف میکنه و دو شب پیش چنان خون دماغ میشه که به بیمارستان میرسوننش و دکتر میگه فشارش رو بیسته و اگه خون دماغ نمیشد ممکن بود بمیره . خلاصه: عکس این قرص رو براتون میذارم که تو قوطی فلزی 30 تایی عرضه میشه و قیمتش از 20 تا 30 هزار تومان متغیره.
روزی مرد کوری روی پلههای ساختمانی نشسته و کلاه و تابلویی را در کنار پایش قرار داده بود روی تابلو خوانده میشد: من کور هستم لطفا کمک کنید . روزنامه نگارخلاقی از کنار او میگذشت نگاهی به او انداخت فقط چند سکه در داخل کلاه بود.او چند سکه داخل کلاه انداخت و بدون اینکه از مرد کور اجازه بگیرد تابلوی او را برداشت ان را برگرداند و اعلان دیگری روی ان نوشت و تابلو را کنار پای او گذاشت و انجا را ترک کرد. عصر انروز روز نامه نگار به ان محل برگشت و متوجه شد که کلاه مرد کور پر از سکه و اسکناس شده است مرد کور از صدای قدمهای او خبرنگار را شناخت و خواست اگر او همان کسی است که ان تابلو را نوشته بگوید ،که بر روی ان چه نوشته است؟روزنامه نگار جواب داد:چیز خاص و مهمی نبود،من فقط نوشته شما را به شکل دیگری نوشتم و لبخندی زد و به راه خود ادامه داد. مرد کور هیچوقت ندانست که او چه نوشته است ولی روی تابلوی او خوانده میشد:
امروز بهار است، ولی من نمیتوانم آنرا ببینم !!!!!
وقتی کارتان را نمیتوانید پیش ببرید استراتژی خود را تغییر بدهید خواهید دید بهترینها ممکن خواهد شد باور داشته باشید هر تغییر بهترین چیز برای زندگی است.
حتی برای کوچکترین اعمالتان از دل،فکر،هوش و روحتان مایه بگذارید این رمز موفقیت است.
گفتم: خستهام
گفتی: لاتقنطوا من رحمة الله
.::از رحمت خدا نا امید نشید(زمر/53)::.
گفتم: هیشکی نمیدونه تو دلم چی میگذره
گفتی: ان الله یحول بین المرء و قلبه
.::خدا حائل هست بین انسان و قلبش! (انفال/24)::.
گفتم: غیر از تو کسی رو ندارم
گفتی: نحن اقرب الیه من حبل الورید
.::ما از رگ گردن به انسان نزدیکتریم (ق/16) ::.
گفتم: ولی انگار اصلا منو فراموش کردی!
گفتی: فاذکرونی اذکرکم
.::منو یاد کنید تا یاد شما باشم (بقره/152)::.
گفتم: تا کی باید صبر کرد؟
گفتی: و ما یدریک لعل الساعة تکون قریبا
.::تو چه میدونی! شاید موعدش نزدیک باشه (احزاب/63)::.
گفتم: تو بزرگی و نزدیکت برای منِ کوچیک خیلی دوره! تا اون موقع چیکار کنم؟
گفتی: واتبع ما یوحی الیک واصبر حتی یحکم الله
.::کارایی که بهت گفتم انجام بده و صبر کن تا خدا خودش حکم کنه (یونس/109)::.
گفتم: خیلی خونسردی! تو خدایی و صبور! من بندهات هستم و ظرف صبرم کوچیک... یه اشاره کنی تمومه!
گفتی: عسی ان تحبوا شیئا و هو شر لکم
.::شاید چیزی که تو دوست داری، به صلاحت نباشه (بقره/216)::.
گفتم: انا عبدک الضعیف الذلیل... اصلا چطور دلت میاد؟
گفتی: ان الله بالناس لرئوف رحیم
.::خدا نسبت به همهی مردم - نسبت به همه - مهربونه (بقره/143) ::.
گفتم: دلم گرفته
گفتی: بفضل الله و برحمته فبذلک فلیفرحوا
.::(مردم به چی دلخوش کردن؟!) باید به فضل و رحمت خدا شاد باشن (یونس/58)::.
گفتم: اصلا بیخیال! توکلت علی الله
گفتی: ان الله یحب المتوکلین
.::خدا اونایی رو که توکل میکنن دوست داره (آل عمران/159)::.
گفتم: خیلی چاکریم!
ولی این بار، انگار گفتی: حواست رو خوب جمع کن! یادت باشه که:
و من الناس من یعبد الله علی حرف فان اصابه خیر اطمأن به و ان اصابته فتنة انقلب علی وجهه خسر الدنیا و الآخره
.::بعضی از مردم خدا رو فقط به زبون عبادت میکنن.اگه خیری بهشون برسه، امن و آرامش پیدا میکنن و اگه بلایی سرشون بیاد تا امتحان شن، رو گردون میشن. خودشون تو
دنیا و آخرت ضرر میکنن (حج/11)::.
گفتم:...
دیگه چیزی برای گفتن نداشتم.
گفتم: چقدر احساس تنهایی میکنم
گفتی: فانی قریب
.:: من که نزدیکم (بقره/۱۸۶) ::.
گفتم: تو همیشه نزدیکی؛ من دورم... کاش میشد بهت نزدیک شم
گفتی: و اذکر ربک فی نفسک تضرعا و خیفة و دون الجهر من القول بالغدو و الأصال
.:: هر صبح و عصر، پروردگارت رو پیش خودت، با خوف و تضرع، و با صدای آهسته یاد کن (اعراف/۲۰۵) ::.
گفتم: این هم توفیق میخواهد!
گفتی: ألا تحبون ان یغفرالله لکم
.:: دوست ندارید خدا ببخشدتون؟! (نور/۲۲) ::.
گفتم: معلومه که دوست دارم منو ببخشی
گفتی: و استغفروا ربکم ثم توبوا الیه
.::پس از خدا بخواید ببخشدتون و بعد توبه کنید (هود/۹۰)::.
گفتم: با این همه گناه... آخه چیکار میتونم بکنم؟
گفتی: الم یعلموا ان الله هو یقبل التوبة عن عباده
.:: مگه نمیدونید خداست که توبه رو از بندههاش قبول میکنه؟! (توبه/۱۰۴) ::.
گفتم: دیگه روی توبه ندارم
گفتی: الله العزیز العلیم غافر الذنب و قابل التوب
.:: (ولی) خدا عزیزه و دانا، او آمرزندهی گناه هست و پذیرندهی توبه(غافر/۲-۳) ::.
گفتم: با این همه گناه، برای کدوم گناهم توبه کنم؟
گفتی: ان الله یغفر الذنوب جمیعا
.:: خدا همهی گناهها رو میبخشه (زمر/۵۳) ::.
گفتم: یعنی بازم بیام؟ بازم منو میبخشی؟
گفتی: و من یغفر الذنوب الا الله
.:: به جز خدا کیه که گناهان رو ببخشه؟ (آل عمران/۱۳۵) ::.
گفتم: نمیدونم چرا همیشه در مقابل این کلامت کم میارم! آتیشم میزنه؛ ذوبم میکنه؛ عاشق میشم! ... توبه میکنم
گفتی: ان الله یحب التوابین و یحب المتطهرین
.:: خدا هم توبهکنندهها و هم اونایی که پاک هستند رو دوست داره (بقره/۲۲۲) ::.
ناخواسته گفتم: الهی و ربی من لی غیرک
گفتی: الیس الله بکاف عبده
.:: خدا برای بندهاش کافی نیست؟ (زمر/۳۶) ::.
گفتم: در برابر این همه مهربونیت چیکار میتونم بکنم؟
گفتی:
یا ایها الذین آمنوا اذکروا الله ذکرا کثیرا و سبحوه بکرة و اصیلا هو الذی یصلی علیکم و ملائکته لیخرجکم من الظلمت الی النور و کان بالمؤمنین رحیما
.:: ای مؤمنین! خدا رو زیاد یاد کنید و صبح و شب تسبیحش کنید. او کسی هست که خودش و فرشتههاش بر شما درود و رحمت میفرستن تا شما رو از تاریکیها به سوی روشنایی بیرون بیارن. خدا نسبت به مؤمنین مهربونه (احزاب/۴۱-۴۳) ::.
با خودم گفتم: خدا... خالق هستی... با فرشتههاش... به ما درود بفرستن تا آدم بشیم؟! ...
یادداشت آریایی
اگر از آنتی ویروس نود 32 استفاده میکنید یوزر و پسورد ان در این مطلب قرار میگیرد.
این کدها تا یک هفنه پس از انتشار اعتبار دارند
این کدها در تاریخ 2010/9/3 منتشرشده است
Username: TRIAL-34780484
Password: 7vuk27adsj
Username: TRIAL-34780482
Password: 28up7c2nsr
Username: TRIAL-34780469
Password: vc8r4seke8
Username: TRIAL-34780481
Password: m4mj7j2f3b
Username: TRIAL-34743872
Password: jaujrj475b
Username: TRIAL-34743896
Password: fd7j6suprf
Username: TRIAL-34743917
Password: dhfkj4n7dm
Username: TRIAL-34743947
Password: 6ufn74n4be
با عرض سلام و تشکر از شما بازدید کنندگان گرامی از وبلاگ آریایی از شما در خواست می کنم که در مورد مطالب این وبلاگ نظرات خود را بگذارید تا اینجانب را در هرچه بهتر شدن وبلاگ یاری نموده باشید باز هم متشکرم
یادداشت آریایی
هر وقت دلش مي گرفت به كنار رودخانه مي آمد. در ساحل مي نشست و به آب نگاه مي كرد. پاكي و طراوت آب، غصه هايش را مي شست. اگر بيكار بود همانجا مي نشست و مثل بچه ها گِل بازي مي كرد.
آن روز هم داشت با گِل هاي كنار رودخانه، خانه مي ساخت. جلوي خانه باغچه ايي درست كرد و توي باغچه چند ساقه علف و گُل صحرايي گذاشت.
ناگهان صداي پايي شنيد برگشت و نگاه كرد. زبيده خاتون (همسر خليفه) با يكي از خدمتكارانش به طرف او آمد. به كارش ادامه داد. همسر خليفه بالاي سرش ايستاد و گفت:
- بهلول، چه مي سازي؟
بهلول با لحني جدي گفت:
- بهشت مي سازم.
همسر هارون كه مي دانست بهلول شوخي مي كند، گفت:
- آن را مي فروشي؟!
بهلول گفت:
- مي فروشم.
- قيمت آن چند دينار است؟
- صد دينار.
زبيده خاتون گفت:
- من آن را مي خرم.
بهلول صد دينار را گرفت و گفت:
- اين بهشت مال تو، قباله آن را بعد مي نويسم و به تو مي دهم.
زبيده خاتون لبخندي زد و رفت.
بهلول، سكه ها را گرفت و به طرف شهر رفت. بين راه به هر فقيري رسيد يك سكه به او داد. وقتي تمام دينارها را صدقه داد، با خيال راحت به خانه برگشت.
زبيده خاتون همان شب، در خواب، وارد باغ بزرگ و زيبايي شد. در ميان باغ، قصرهايي ديد كه با جواهرات هفت رنگ تزئين شده بود. گلهاي باغ، عطر عجيبي داشتند. زير هر درخت چند كنيز زيبا، آماده به خدمت ايستاده بودند. يكي از كنيزها، ورقي طلايي رنگ به زبيده خاتون داد و گفت:
- اين قباله همان بهشتي است كه از بهلول خريده اي.
وقتي زبيده از خواب بيدار شد از خوشحالي ماجراي بهشت خريدن و خوابي را كه ديده بود براي هارون تعريف كرد.
صبح زود، هارون يكي از خدمتكارانش را به دنبال بهلول فرستاد. وقتي بهلول به قصر آمد، هارون به او خوش آمد گفت و با مهرباني و گرمي از او استقبال كرد. بعد صد دينار به بهلول داد و گفت:
- يكي از همان بهشت هايي را كه به زبيده فروختي به من هم بفروش.
بهلول، سكه ها را به هارون پس داد و گفت:
- به تو نمي فروشم.
هارون گفت:
- اگر مبلغ بيشتري مي خواهي، حاضرم بدهم.
بهلول گفت:
- اگر هزار دينار هم بدهي، نمي فروشم.
هارون ناراحت شد و پرسيد:
- چرا؟
بهلول گفت:
- زبيده خاتون، آن بهشت را نديده خريد، اما تو مي داني و مي خواهي بخري، من به تو نمي فروشم!